~~~ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ~~~ITmanHOME , (。◕‿◕。) ❤ (◡‿◡✿)Welcome from ITmanHome. Glad to see U (。◕‿◕。) ❤ (◡‿◡✿),ITmanHOME ~~~ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ~~~

Sunday, 22 July 2012

လံုးဝ မအိပ္ဘဲေနရင္ ဘာေတြ ျဖစ္လာႏုိင္သလဲ..

လူေတြဟာ ေန႔စဥ္ေန႔တုိင္း အိပ္စက္ အနားယူရပါတယ္။ လူတစ္ေယာက္အတြက္ လုိအပ္တဲ့ အိပ္စက္ခ်ိန္ဟာ အသက္ႀကီးလာေလ၊ ေလ်ာ့နည္းလာေလပါပဲ။ ေမြးကင္းစ ကေလးတစ္ေယာက္ဟာ တစ္ေန႔ကုိ နာရီ ၂၀ ၾကာ အိပ္ပါတယ္။ အသက္ေလးႏွစ္ အရြယ္လည္းေရာက္ေရာ အိပ္ခ်ိန္ ၁၂ နာရီသာ လုိပါေတာ့တယ္။

အသက္ ၁၀ ႏွစ္အရြယ္မွာ အိပ္ခ်ိန္ ၁၀ နာရီလုိအပ္ၿပီး အရြယ္ေရာက္လာတဲ့ အခါမွာေတာ့ ၇ နာရီမွ ၉ နာရီၾကား လုိအပ္ေလ့ ရွိၾကပါတယ္။ အသက္အရြယ္ရလာတဲ့ လူႀကီးပုိင္းေတြက်ေတာ့ တစ္ညကုိ ၆ နာရီ ကေန ၇ နာရီၾကားသာ အိပ္ေလ့ရွိၾကပါတယ္။ အခုေျပာတဲ့ အိပ္စက္ခ်ိန္ေတြက ပ်မ္းမွ်အေနနဲ႔ ေျပာတာပါ။ လူတစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္လုိအပ္တဲ့ အိပ္ခ်ိန္ပမာဏ မတူညီၾကပါဘူး။ သင့္အတြက္ တစ္ညကို အိပ္ခ်ိန္ ဘယ္ေလာက္လုိတယ္၊ ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာ အိပ္ရင္ စိတ္ၾကည္လင္ လန္းဆန္းေလ့ ရွိတယ္ဆုိတာ သင္ကုိယ္တုိင္သာ သိပါလိမ့္မယ္။

အိပ္ေရးဝတဲ့ ေန႔ေတြဆုိ အားရွိၿပီး စိတ္ၾကည္လင္ေနတာ စာဖတ္သူအားလံုး အသိပါ။ ဘာေၾကာင့္လဲဆုိေတာ့ အိပ္စက္ေနခ်ိန္မွာ ခႏၶာကုိယ္အတြက္ အေရးႀကီးတဲ့ အျဖစ္အပ်က္ႏွစ္ခု ျဖစ္ပ်က္ေနတတ္တာေၾကာင့္ပါ။ ကေလးေတြမွာ အိပ္ခ်ိန္အတြင္း ႀကီးထြားတဲ့ ေဟာ္မုန္းေတြ ထြက္လာတတ္ၿပီး ကုိယ္ခံအားစနစ္ကုိ ေကာင္းမြန္ေစတဲ့ ဓာတုပစၥည္းေတြလည္း ထြက္လာတတ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ အိပ္ေရးမဝရင္ ကုိယ္ခံအားနည္းကာ ေရာဂါဝင္ေရာက္လာႏုိင္သလုိ ကေလးေတြမွာလည္း ႀကီးထြားမႈႏႈန္း ေလ်ာ့နည္းတတ္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး အိပ္စက္ျခင္းေၾကာင့္ ရရွိတဲ့ အက်ဳိးေက်းဇူးေတြလည္း ရွိပါတယ္။

အိပ္ေနခ်ိန္မွာ ခႏၶာကုိယ္ဟာ ႂကြက္သားနဲ႔ တျခားတစ္သွ်ဴးေတြကုိ ျပဳျပင္ေပးသလုိ ဆဲလ္ေသေတြ၊ ဆဲလ္ေဟာင္းေတြကို အစားထုိးေပးပါတယ္။ အိပ္ေနခ်ိန္မွာ ဦးေႏွာက္ကုိ တစ္ေန႔တာ မွတ္သားထားတာေတြကုိ ျပန္စီခုိင္း၊ သိမ္းခုိင္းတာေၾကာင့္ မွတ္ဉာဏ္ကုိ အေထာက္အကူ ျပဳေစပါတယ္။ အိပ္ျခင္းက ကၽြန္မတုိ႔ရဲ႕စြမ္းအင္ အသံုးခ်မႈကုိလည္း ေလ်ာ့နည္းေစပါတယ္။ အိပ္ေရးမဝရင္ အစာပုိစားတတ္တာေၾကာင့္လည္း ဝလာႏုိင္ပါတယ္။ အိပ္ျခင္းက ဦးေႏွာက္ကုိလည္း အားျဖည့္ေပးပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ လူတုိင္း အိပ္ေရးဝဝ အိပ္သင့္တာပါ။ အိပ္ေရးမဝရင္ ဘာေတြ ျဖစ္လာႏုိင္သလဲဆုိေတာ့-

တစ္ညလံုး မအိပ္ဘဲ ေနခဲ့ဖူးၾကမွာပါ။ တစ္ညတေလ မအိပ္႐ံုနဲ႔ မေသေလာက္ပါဘူး။ ေနာက္ရက္မွာ မလန္းဆန္း၊ မၾကည္လင္ဘဲ ပင္ပန္း ႏံုးခ်ည့္ေန႐ံုေလာက္ပါပဲ။ ၿပီးေတာ့ အက္ဒရီနယ္လင္ ေဟာ္မုန္းေတြ ထြက္လာလုိ႔ ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္လည္း ျဖစ္ေနႏုိင္ပါတယ္။ ႏွစ္ညဆက္တုိက္ မအိပ္ဘဲေနရင္ေတာ့ အေျခအေန ပုိဆုိးလာပါၿပီ။ အာ႐ံု စူးစုိက္အား ေလ်ာ့နည္းသလုိ ထုိင္းမိႈင္း ေနတတ္ပါတယ္။ အိပ္ေရးမဝလုိ႔ ေဒါသလည္း ထြက္ေနတတ္ပါတယ္။

သံုးညေလာက္ မအိပ္ဘဲ ေနရင္ေတာ့ ျမင္ေယာင္ျမင္မွားေတြ ျမင္မိတတ္ပါတယ္။ ရွင္းရွင္းလင္းလင္းလည္း မေတြးတတ္ေတာ့ပါဘူး။ မအိပ္ဘဲ ေနတာၾကာရင္ အဲဒီလူဟာ ႐ူးေၾကာင္ေၾကာင္ ျဖစ္သြားတတ္ပါတယ္။ ညစဥ္ အိပ္ခ်ိန္ နာရီအနည္းငယ္သာ ရွိသူေတြဟာလည္း အခ်ိန္ၾကာလာတာနဲ႔အမွ် ဒီျပႆနာေတြ ရွိလာႏုိင္ပါတယ္။ လူတစ္ေယာက္ အျမင္အာ႐ံုမွားေတြ ျမင္ဖုိ႔အတြက္ အိပ္ပ်က္တဲ့အခ်ိန္ သံုးရက္မွ်သာ လုိပါတယ္။ ဒီထက္ ပုိၾကာၾကာ မအိပ္ရင္ ဒီလကၡဏာေတြ ပုိဆုိးလာကာ အခ်ိန္ၾကာလာတာနဲ႔အမွ် ေသႏုိင္ေလာက္ပါတယ္။ သုေတသနျပဳခ်က္ေတြအရ ႂကြက္ေလးေတြကုိ မအိပ္ေအာင္၊ တစ္ခ်ိန္လံုး ႏုိးေနေအာင္ လႈံ႕ေဆာ္ေပးေနတဲ့ အခါ ႂကြက္ေလးေတြမွာ မခံႏုိင္ဘဲ ေသသြားတာကုိ ေတြ႕ရပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဘာအေၾကာင္းေၾကာင့္မွ တစ္ညလံုး မအိပ္ဘဲ မေနၾကပါနဲ႔။ အိပ္ေရးဝေအာင္ အိပ္ၾကပါလုိ႔ တုိက္တြန္းခ်င္ပါတယ္။

ေဒါက္တာႏုျမတ္
Ref: Good Health
Source: http://news.yatanarpon.com.mm/news/news-62538
Reactions:

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
လိႈက္လွဲစြာၾကိဳဆိုပါ၏

We r Watching U

.

Photobucket
~ Online အသုံးျပဴ႕သူမ်ား လိုအပ္မည့္အရာမ်ား ရွာေဖြရသမွ်ကို ~
~ဘေလာ့တြင္ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္ Credit မေပးမိသည့္ Post ကို ၾကိဳတင္ေတာင္းပန္ပါတယ္~
~မိတ္ေဆြတို႕အတြက္ အသုံးဝင္ခဲ့တယ္ဆို~
~တျခား သူငယ္ခ်င္းေတြလည္း သိေအာင္ Share ေပးျခင္းျဖင့္ ကူညီပါ (:~
cooltext739080768
ေအာက္ပါလင့္တြင္ အပတ္စဥ္ထုတ္ ျမန္မာဂ်ာနယ္မ်ား၏
Download လင္႔မ်ားကို တစုတစည္းထဲ တေနရာထဲမွာ အလြယ္တကူ
Download လုပ္ႏိုင္ေအာင္ စုစည္းေပးထားပါတယ္။
Credit MJD Team

Weekly All Myanmar Journal Free Download

ျမန္မာႏုိင္ငံမွ လူၾကဳိက္အမ်ားဆံုး ၀ဘ္ဆုိက္မ်ား

Oxford English to Eng dictionary

.

Online Radio Collection

~ၾကိဳဆိုပါ၏~
~~~ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ~~~

MYMC Radio

~~~ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ~~~

အျဖဴေရာင္သံစဥ္ ေရဒီယို

~~~ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ~~~

IT Palace Radio

~~~ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ~~~

အိမ္မက္လႈိင္း ေရဒီယို

~~~ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ~~~

95.1 Street FM

Online Radio Collection
~ၾကိဳဆိုပါ၏~

........................Popular Posts......................