1. ပထမတစ္နည္းကေတာ့ Local Users and Groups ကေန လုပ္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
ပထမဆံုး Local User and Groups ထဲကို သြားဖို႔အတြက္ My Computer ကို Right
Click ႏွိပ္ၿပီး Manages ထဲကိုသြားပါ။ Computer Manages Box က်လာရင္ Local
User and Group >> User >> Administrator Account ေပၚမွာ
Right Click ႏိွပ္ၿပီး Properties ထဲကိုသြားပါ။ ၿပီးရင္ Account is Disable
ဆိုတဲ့ Check box က အမွန္ျခစ္ေလးကို ျဖဳတ္ေပးလုိက္ပါ။ ၿပီးၿပီဆိုရင္
Computer ကို Log off လုပ္လိုက္ပါ။ Administrator Account ပါ
ေတြ႔ရပါလိမ့္မယ္။
2. ေနာက္ထပ္တစ္နည္းကေတာ့ Command Prompt ကေန ျပဳလုပ္ရမွာပါ။
Administrator Account ကို Command Prompt ကေန Enable လုပ္ခ်င္တယ္ဆိုရင္
အရင္ဆံုး Windows 8 ရဲ႕ Start Screen ေပၚမွာ Right Click ႏိွပ္ၿပီး All
Apps ကိုသြားပါ။ Windows System ေအာက္က Command Prompt ကို Select ေပးၿပီး
ေအာက္ဘား မွာရွိတဲ့ Run as Administrator ကိုႏွိပ္ပါ။ Administrator
Command Prompt ေပၚလာရင္ Net User Administrator /active:yes ကို႐ိုက္ၿပီး
Enter ႏွိပ္လိုက္ပါ။ အဲဒါဆိုရင္ Administrator Account ကို Enable
လုပ္လို႔ရပါၿပီ Disable ျပန္လုပ္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ Net User Administrator
/active:no လို႔ရိုက္ၿပီး Enter ႏိွပ္လိုက္ရင္ ရပါၿပီ။
3. ေနာက္ဆံုးနည္းကေတာ့ Local Security Policy ထဲက လုပ္ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
Local Security Policy ကေန Administrator Account ကို Enable
လုပ္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ အရင္ဆံုး Control Panel ထဲကိုသြားပါ။ Control Panel
ထဲကိုေရာက္ရင္ Administrative Tools ထဲက Local Security Policy
ထဲကိုဝင္ပါ။ Local Security Policy Windows က်လာရင္ Local Policies ေအာက္က
Security Options ကို ဖြင့္ပါ။ ပထမဆံုးေတြ႔ရတဲ့ Accounts: Administrator
Account Status ကို Double Click ႏွိပ္ၿပီး Enable လုပ္ေပးလိုက္ရင္ ရပါၿပီ။
0 comments:
Post a Comment