~~~ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ~~~ITmanHOME , (。◕‿◕。) ❤ (◡‿◡✿)Welcome from ITmanHome. Glad to see U (。◕‿◕。) ❤ (◡‿◡✿),ITmanHOME ~~~ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ~~~

Saturday, 11 August 2012

(1)သင့္ေပါင္တံ က်စ္လ်စ္သြယ္လ်သြားေစမည့္ အလြယ္နည္းမ်ား (2) အလုပ္လုပ္သူမ်ား တစ္ေန႔လံုး စြမ္းအင္အျပည့္ ရွိေနေစရန္

ေပါင္အဆီေတြ ေလ်ာ့က်ၿပီး သြယ္လ်လွပေစဖို႔ ကၽြမ္းက်င္သူေတြက ေအာက္ပါအိမ္တြင္းနည္းေတြကို သံုးဖို႔ အႀကံျပဳထားပါတယ္။


(၁) Firming Cream လိမ္းပါ

ေပါင္တံ က်စ္လ်စ္ကာ တင္းရင္းလွပသြားေစမယ့္ Firming ခရင္မ္ကို လိမ္းေပးသင့္ပါတယ္။ Firming ခရင္မ္ကို ေရြးခ်ယ္ရာမွာ ကဖင္းဓာတ္နဲ႔ Hyaluronic acid တို႔ ပါဝင္တဲ့ အမ်ဳိးအစားဟာ ေပါင္က အဆီပိုေတြကို ရွစ္နာရီေက်ာ္ၾကာတဲ့အထိ ဖံုးကြယ္ထားႏိုင္ပါတယ္လို႔ နယူးေယာက္ခ္ တကၠသိုလ္က ပါေမာကၡေဒးက ရွင္းျပပါတယ္။

(၂) ေပါင္တံကို ႏွိပ္နယ္ေပးပါ

“ေပါင္တံကို ႏွိပ္နယ္ေပးတာေၾကာင့္ အေရျပားတြင္း ေသြးလွည့္ပတ္မႈကို ေကာင္းမြန္ေစၿပီး ေခ်ာမြတ္တင္းရင္းတဲ့ ေပါင္တံအလွကို ရရွိေစပါတယ္။ ႏွိပ္ရမယ့္နည္းက အရင္ဆံုး ေပါင္အတြင္းသားေနရာကို လက္ဖဝါးနဲ႔ ခပ္ဖြဖြ႐ိုက္ေပးပါ။ ၿပီးရင္ လက္ေခ်ာင္းေတြကို သံုးၿပီး စက္ဝိုင္းပံုအတိုင္း လွည့္လည္ဖိႏွိပ္ေပးပါ။

(၃) ေဆာင့္ေၾကာင့္ထိုင္ပါ

“ေပါင္ႂကြက္သားေတြကို သန္စြမ္းေအာင္ ေလ့က်င့္ေလေလ၊ အဆီေတြက ေလ်ာ့က်ေလေလ ျဖစ္တတ္ပါတယ္” လို႔ နစ္ကိုးကဒ္မင္းရဲ႕ နည္းျပစတုန္းက ရွင္းျပပါတယ္။ ပံုမွာ ေဖာ္ျပထားတဲ့အတိုင္း ေဆာင့္ေၾကာင့္ထိုင္တဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းကို လုပ္ေပးတာေၾကာင့္ ေပါင္တံက်စ္လ်စ္ သြယ္လ်ေစပါတယ္။ ေျခေထာက္ကို ပခံုးအက်ယ္အတိုင္း ခ်ဲထားၿပီး မတ္တပ္ရပ္ကာ တင္ပါးကို ေနာက္ပစ္ရင္း ဒူးေကြး ထိုင္ခ်ပါ။ တစ္ေန႔ ၁၅ ႀကိမ္ေလာက္နဲ႔ တစ္ပတ္မွာ သံုးရက္ေလာက္ ေလ့က်င့္ေပးပါ။

ၾကယ္စင္

Ref: By Good Health Originally posted 07/08/2012 11:56AM
Source: http://www.yatanarpon.com.mm/cp/goodhealth/news-63828


======================================================


အလုပ္လုပ္သူမ်ား တစ္ေန႔လံုး စြမ္းအင္အျပည့္ ရွိေနေစရန္




နံနက္ခင္းမွာ ၾကည္ႏူးလန္းဆန္းမႈ အျပည့္ ရွိေနဖို႔ဆိုရင္ စြမ္းအင္ အလံုအေလာက္ ရွိေနမွျဖစ္မွာပါ။ ဒါေၾကာင့္ နံနက္ခင္းမွာ က်န္းမာလန္းဆန္းေနေစဖို႔ စြမ္းအင္ျပည့္ဝေစမယ့္ နည္းလမ္းေတြကို ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။

ညအခ်ိန္ လုပ္ေဆာင္ရမည့္ နည္းမ်ား

အိပ္ေရးဝဝအိပ္ပါ


အေမရိကန္လူမ်ဳိး ၆၃ ရာခိုင္ႏႈန္းက သီတင္းပတ္တစ္ပတ္လံုး အိပ္ခ်ိန္ အလံုအေလာက္ မရွိတတ္ဘူးလို႔ အမ်ဳိးသား အိပ္စက္မႈဆိုင္ရာ ေဖာင္ေဒးရွင္းက ဆိုပါတယ္။ အရြယ္ေရာက္သူေတြက တစ္ညမွာ ၇-၉ နာရီေလာက္ အိပ္ခ်ိန္ေပးသင့္ေပမယ့္ လူတိုင္းက ဒီစည္းမ်ဥ္းကို မလိုက္နာႏိုင္ၾကပါဘူး။ တခ်ဳိ႕က လိုတာထက္ ပိုအိပ္ၿပီး တခ်ဳိ႕က အိပ္ခ်ိန္နည္းေနပါတယ္။ နံနက္ခင္းႏိုးလာခ်ိန္မွာ စြမ္းအင္ အျပည့္ရွိဖို႔ဆိုရင္ အိပ္ခ်ိန္ အလံုအေလာက္ ရွိရပါမယ္။

ညစာကို ေလွ်ာ့စားပါ


ညစာစားခ်ိန္နဲ႔ စားတဲ့ ပမာဏက အိပ္စက္မႈအေပၚ သက္ေရာက္မႈ ရွိပါတယ္။ ညစာကို ေနာက္က်မွ စားတာက ခႏၶာကိုယ္ကို အစာေၾကညက္ဖို႔ အခက္အခဲ ျဖစ္ေစတဲ့အျပင္ ရင္ပူတာကိုလည္း ျဖစ္ေစႏိုင္ပါတယ္။ အစာကို မ်ားမ်ားစားတာေၾကာင့္ ေလပြတာ၊ အစာမေၾကတာေတြျဖစ္ၿပီး အိပ္မေပ်ာ္တာမ်ဳိး ျဖစ္တတ္ပါတယ္။

အယ္လ္ကိုေဟာ ေရွာင္ပါ


အယ္လ္ကိုေဟာဟာ အိပ္စက္မႈကို အေႏွာင့္အယွက္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ဆီးသြားမ်ားေစတာေၾကာင့္ အိပ္ေမာက်ရမယ့္ ညအခ်ိန္မွာ အိမ္သာကို မၾကာခဏ သြားေနရတတ္ပါတယ္။ အရက္ေသာက္ၿပီး အိပ္ေပ်ာ္ရင္ေတာင္ အခ်ိန္ သံုး-ေလးနာရီ ၾကာသြားခ်ိန္မွာ ဦးေႏွာက္ကို ႏိုးၾကားေနေစပါတယ္။

ပံုမွန္ အိပ္စက္ေသာ အခ်ိန္ဇယား ဆြဲထားပါ


အိပ္ခ်ိန္ကို ညတိုင္း ပံုမွန္ထားေပးတာက ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ ဇီဝနာရီကို ဟန္ခ်က္ညီေစၿပီး ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္ေမာက်ေစပါတယ္။ နံနက္ခင္းမွာလည္း အားအင္အျပည့္နဲ႔ ႏိုးထလာပါလိမ့္မယ္။

အေမွာင္ခ်ကာ အိပ္ပါ


အိပ္ခ်ိန္မွာ အလင္းေရာင္ရေနတာက ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ မယ္လတိုနင္ေဟာ္မုန္း ထြက္ရွိမႈကို အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္ေစၿပီး ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္မေပ်ာ္ေစပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ အခန္းကို အေမွာင္ခ်ၿပီး အိပ္စက္ပါ။

နံနက္ခင္းတြင္ လုပ္ေဆာင္ရမည့္ နည္းမ်ား

ေရေသာက္ပါ


အိပ္ရာကႏိုးလာခ်ိန္မွာ ေရဓာတ္ ခန္းေျခာက္ေနႏိုင္တာေၾကာင့္ ပင္ပန္းေနႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေရေသာက္တာက ေရဓာတ္ ျပည့္ဝေစတဲ့အျပင္ လန္းဆန္းသြားေစပါတယ္။

နံနက္စာစားပါ


နံနက္စာက တစ္ေန႔တာအတြင္း အစားသင့္ဆံုး အစာပါ။ နံနက္စာ စားေပးရင္ ဦးေႏွာက္ဆီကို ဂလူးကို႔စ္ ေရာက္ရွိေစၿပီး တစ္ေန႔တာလံုး အလုပ္ေကာင္းေကာင္း လုပ္ေစပါတယ္။ နံနက္စာစားတာက ေသြးတြင္းသၾကားဓာတ္ကို ဟန္ခ်က္ညီေစပါတယ္။

ေနျခည္ႏုႏု ခံယူပါ


နံနက္ခင္း သဘာဝအလင္းေရာင္ထဲမွာ အခ်ိန္ ၁၀-၁၅ မိနစ္ေလာက္ ေနတာက ဦးေႏွာက္ထဲက Pineal Gland ကို လႈံ႕ေဆာ္မႈရွိေစၿပီး မယ္လတိုနင္ ထုတ္လုပ္မႈကို ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။ မယ္လတိုနင္အဆင့္ ေလ်ာ့က်တာေၾကာင့္ ပိုတက္ႂကြ လန္းဆန္းသြားေစပါတယ္။

တရားထိုင္ပါ


မ်က္လံုးေတြကို စံုမွိတ္ၿပီး ၿငိမ္ၿငိမ္သက္သက္ထိုင္တဲ့ တရားထိုင္နည္းဟာ ဦးေႏွာက္ကို တက္ႂကြေစပါတယ္။ အေၾကာင္းကေတာ့ ဦးေႏွာက္ဆီကို ေသြးစီးဆင္းမႈ ေကာင္းမြန္ေစလို႔ပါ။

လႈပ္ရွားပါ


နံနက္ခင္းမွာ အခ်ိန္ အနည္းငယ္ေပးၿပီး ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တာက ေသြးစီးဆင္းမႈကို ေကာင္းေစကာ စြမ္းအင္ကို ခ်က္ခ်င္း ရရွိေစပါတယ္။ ေယာဂက်င့္တာ၊ ထိုက္ခ်ိကစားတာ၊ အိမ္သန္႔ရွင္းေရး လုပ္တာေတြကို လုပ္ေဆာင္ေပးပါ။

တစ္ေန႔လံုး လုပ္ေဆာင္ရမည့္ နည္းမ်ား

ကဖင္းဓာတ္ေလွ်ာ့ပါ


ကဖင္းဓာတ္ပါတဲ့ အရည္ေတြကို ေသာက္တာက အဒရီနယ္လင္ေဟာ္မုန္း ထြက္ေအာင္ လႈံ႕ေဆာ္ေပးတာေၾကာင့္ လန္းဆန္းေနေစပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကဖင္းဓာတ္နဲ႔ မတည့္သူျဖစ္ရင္ အိပ္ရာမဝင္ခင္ အနည္းဆံုး ေျခာက္နာရီအတြင္း ေကာ္ဖီကို ထပ္မေသာက္သင့္ေတာ့ပါဘူး။

ေရေႏြးၾကမ္းေသာက္ပါ


ပင္ပန္းေနခ်ိန္မွာ အင္တီေအာက္ဆီးဒင့္ပါတဲ့ လက္ဖက္စိမ္း လက္ဖက္ရည္ၾကမ္းကို ေသာက္ေပးသင့္ပါတယ္။

ဇြန္
By Good Health
Reactions:

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
လိႈက္လွဲစြာၾကိဳဆိုပါ၏

We r Watching U

.

Photobucket
~ Online အသုံးျပဴ႕သူမ်ား လိုအပ္မည့္အရာမ်ား ရွာေဖြရသမွ်ကို ~
~ဘေလာ့တြင္ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္ Credit မေပးမိသည့္ Post ကို ၾကိဳတင္ေတာင္းပန္ပါတယ္~
~မိတ္ေဆြတို႕အတြက္ အသုံးဝင္ခဲ့တယ္ဆို~
~တျခား သူငယ္ခ်င္းေတြလည္း သိေအာင္ Share ေပးျခင္းျဖင့္ ကူညီပါ (:~
cooltext739080768
ေအာက္ပါလင့္တြင္ အပတ္စဥ္ထုတ္ ျမန္မာဂ်ာနယ္မ်ား၏
Download လင္႔မ်ားကို တစုတစည္းထဲ တေနရာထဲမွာ အလြယ္တကူ
Download လုပ္ႏိုင္ေအာင္ စုစည္းေပးထားပါတယ္။
Credit MJD Team

Weekly All Myanmar Journal Free Download

ျမန္မာႏုိင္ငံမွ လူၾကဳိက္အမ်ားဆံုး ၀ဘ္ဆုိက္မ်ား

Oxford English to Eng dictionary

.

Online Radio Collection

~ၾကိဳဆိုပါ၏~
~~~ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ~~~

MYMC Radio

~~~ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ~~~

အျဖဴေရာင္သံစဥ္ ေရဒီယို

~~~ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ~~~

IT Palace Radio

~~~ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ~~~

အိမ္မက္လႈိင္း ေရဒီယို

~~~ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ~~~

95.1 Street FM

Online Radio Collection
~ၾကိဳဆိုပါ၏~

........................Popular Posts......................